معرفی رشته اقتصاد

از مهم ترین و مقدس ترین اهداف مندرج در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تقویت و استحکام بخشیدن به استقلال اقتصادی و فراهم آوردن زمینه های رشد اقتصادی در قالب موازین اسلامی است . از ضروریات حصول این هدف، تربیت و تجهیز کارشناسانی است که از لحاظ علمی و عملی بتوانند نسبت به برنامه­ریزی کلان اقتصادی اقدام کنند. تربيت‌ متخصصان‌ اقتصادي‌ كه‌ با الهام‌ ازجهان‌بيني‌ دين‌ مبين‌ اسلام‌ قادر به‌ ارائه‌ خدمات‌به‌جامعه‌ باشند و بتوانند در سايه‌ اندوخته‌هاي‌علمي‌ خود مسائل‌ و مشكلات‌ اقتصادي‌بخشهاي‌ دولتي‌ و خصوصي‌ را حل‌ نمايند وتجارب‌ علمي‌ خود را در جهت‌ تحقق‌اهداف‌اقتصادي‌ نظام‌اسلامي‌ به‌كار گيرند.

گروه اقتصاد دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی فعاليت آموزشي خود را از سال 1375 به عنوان یکی از گروه­های آموزشی دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی در رشته علوم اقتصادی (گرایش بازرگانی) در مقطع کارشناسی آغاز نموده است. در سال 1385 رشته علوم اقتصادی در مقطع کارشناسی ارشد و در سال 1392 رشته اقتصاد انرژی در مقطع کارشناسی ارشد توسعه یافت و در سال 1395 موفق به پذیرش دانشجو در مقطع دکتری علوم اقتصادی گرایش مالی گردید.

نام رشته های کارشناسی : اقتصاد

نام  رشته های کارشناسی ارشد : علوم اقتصادی (گرایش توسعه اقتصادی و برنامه‌ر‌یزی، گرایش اقتصاد نظری، گرایش اقتصاد انرژی)- مالی گرایش مهندسی مالی و مدیریت ریسک

نام  رشته های دکتری : علوم اقتصادی گرایش  اقصاد مالی

ارتباط با ما

اصفهان، سپاهان شهر، بلوار قائم جنوبی

دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی

کدپستی : 49999 - 81799

تماس با ما

ارتباط با ما از طرق زیر امکان پذیر میباشد.

خبرنامه

جهت اشتراک در خبرنامه دانشگاه ایمیل خود را وارد نمایید