بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی به مناسبت شهادت جانسوز رییس جمهور مکتبی و یارانش

باسمه تعالی

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی به مناسبت شهادت جانسوز رییس جمهور مکتبی و یارانش

«منَ ٱلۡمُؤۡمِنِينَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن يَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِيلٗا » احزاب ۲۳

رئیسی عزیز خستگی نمی شناخت.

مقام معظم رهبری

ایرانیان غیور، آزادی خواهان جهان

رحلت جانسوز و شهادت گونه سید محرومان و مستضعفان، بزرگترین حامی رسمی مردم مظلوم غزه فلسطین، خادم الرضا علیه السلام ، رییس جمهور شهید دکتر رییسی و یارانش بر شما تبریک و تسلیت باد.

آری چندی است ملت بزرگ ایران با آزمایش های پیاپی و داغ عزیزانش آبدیده تر می شود

در همین راستا، ملت سرافراز ایران، عزیزی را از دست داد که حامی محرومان و مستضعفان ایران و جهان بود فردی که در تراز انقلاب اسلامی، الگوی کار جهادی و خدمت خالصانه بود. او خاضعانه خود را سرباز ولایت می دانست و هیچگاه قدرت نتوانست او را بفریبد. همواره متخلق به اخلاق حسنه و دور از هیاهوها و حواشی مسموم رسانه ای بود.

در عرصه بین الملل خار چشم استکبار جهانی و قوت قلب مستضعفین بود.

در دوران کوتاه اما پر برکت ریاست جمهوری او با تمرکز بر روی کارهای زیر بنایی و اصلاح زیرساخت های کشور( که بالغ بر چند دهه متوقف شده بود) نشان داد که اگر اراده ای برای حل مشکلات باشد می توان کار کرد. در هفت ماه نسل کشی مردم مظلوم غزه و در طول کمتر از ۳ سال صدارت، به همراه تیم جهادی وزارت خارجه با یاری شهید حسین امیرعبداللهیان دیپلمات مجاهد، همواره حامی مردم مظلوم غزه در عرصه بین المللی بود و از هر فرصت و تریبون جهانی از مجمع عمومی سازمان ملل، گرفته تا اجلاس ها و نشست های منطقه ای برای این ابراز حمایت و ظلم ستیزی استفاده کرد.

امروز استکبار جهانی از وقوع این رویداد تلخ در آذربایجان شرقی ایران، به وجد آمده و به زعم باطل و شیطانی خویش ، شادمان است.

اما دانشگاهیان ایران تاکید می نمایند . آمریکا و اذنابش، خصوصا رژیم خبیث صهیونیستی بدانند یاران و همسنگران شهید رییسی همچون گذشته، نستوه و استوار، قطار انقلاب اسلامی را با سرعت و قدرت بیشتری تحت زعامت حکیم فرزانه انقلاب،امام خامنه ای مد ظله العالی به سمت قله های پیشرفت جلو خواهند برد و انتقام خون به ناحق ریخته سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را خواهند گرفت و این بدان معنی است که نابودی صهیونیسم جهانی و فروپاشی امپریالیسم آمریکا سریع تر اتفاق خواهد افتاد انشاءالله.

                                                                                                                                       ایام عزت مسلمین مستدام

                                                                                                                     کانون بسیج اساتید دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی.

                                                                                                                                             31 اردیبهشت 1403