باسمه تعالی

بيانيه كانون بسيج اساتيد دانشگاه شهيد اشرفي اصفهاني به مناسبت روز ملي بسيج اساتيد مصادف با چهل و سومين سالگرد شهادت دكتر چمران و برگزاري انتخابات رياست جمهوري در 8 تير ماه 1403

آقايان دكتر پزشكيان، حجه الاسلام پورمحمدي، دكتر جليلي، دكتر زاكاني،، دكترقاضي‌زاده هاشمي و دكترقاليباف

سلام عليكم

شما داوطلبان عزيز، همگي خوب مي دانيد كه روح بلند و ملكوتي دكتر چمران عزيز، در چهل و سومين سالگرد شهادتش به استقبال گرم از روح پر فتوح رييس جمهور شهيد دكتر رئيسي و يارانش آمد چون او كهنه سربازي ميدان ديده و ابر مردي متخصص و متعبد بود او هميشه حضور در ميدان، (خصوصاً جبهه هاي نبرد را حتي بر كلاس هاي درس دانشگاه ها ) ، با آن تخصص و تحصيلات علمي بسيار عالي كه داشت، ترجيح مي داد علاوه بر اين او عارف و عاشق خدمت به امام راحل و امت بود پس مسلم است كه مردان مردي همچون رئيسي و يارانش را در آغوش مي فشارد و همگام با ساير شهيدان منتظر و نظاره گر اعمال و رفتار ما و شما مي مانند.

آقايان كانديداهاي رياست جمهوري، حتما مي دانيد مسئوليت بسيار سنگيني را بر عهده گرفته ايد و رفتار و اعمال شما توسط شهيدان چمران، رجائي، باهنر، حاج قاسم ، رئيسي عزيز و ساير شهدا نظاره مي شود. پس براي جلب رضايت آنان بايد با مردم صادق باشيد و ميثاق ببنديد كه راه و روش آنان را بكار گيريد و كارهاي بر زمين مانده نظام و مردم را صادقانه و مجاهدانه پيگيري نماييد.

در اين راستا كانون بسيج اساتيد دانشگاه شهيد اشرفي اصفهاني ضمن گراميداشت ياد شهيدان دكتر چمران و دكتر رئيسي و يارانش موارد ذيل را جهت تحقق تقديم مي نمايد.

1- با توجه به اين كه مسئوليت رياست شوراي عالي انقلاب فرهنگي را رئيس جمهور به عهده دارد (كه اين شورا اختيارات زيادي هم دارد) لذا اساتيد بسيجي، انتظار دارند حل مسائل فرهنگ عمومي خصوصاً مسائل عفاف و حجاب كشور(كه به دليل قصور و كم كاري بعضي از مسئولين كشور بر زمين مانده)، در اولويت اول قرار داده شوند. چون دشمن صهيونيسم و آمريكاي جنايتكار عزم را جزم نموده اند تا با گسترش فرهنگ بي بند و باري آينده انقلاب اسلامي را به چالش بكشند. لذا داوطلبان بدانند براي حل اين مشكلات فرهنگي نيازمند ايجاد ارتباط نزديك بين دانشگاه‌ها و حاكميت ارزش هاي علوي هستند.

2- چون در شرايط فعلي بيكاري فزاينده جوانان خصوصاً تحصيل كردگان را آزار مي دهد وگسترش كارآفريني و اشتغال زايي نيازمند توسعه فناوري و نوآوري است بايد قوانين و ضوابط در اين مورد تغيير يا اصلاح گردد تا تمامي سازمان ها خصوصاً موسسات و دانشگاه هاي غير انتفاعي نيز بتوانند در اين امر مهم سهيم باشند و كارآفريني را افزايش دهند بدون آن كه امكانات دانشگاه هاي دولتي مثل سرمايه، ميدان و قله را طلب كنند.

3- تاكيد مي نمايد همه داوطلبان رياست جمهوري بايد با اراده اي پولادين تقبل نمايند كه برنامه هفتم توسعه اقتصادي و اجتماعي نظام را با تحقق رشد 8 درصدي اجراء نمايند تا بتوانند مشكلات اقتصادي و گراني افسار گسيخته را مهار نمايند اگر چنين اراده و انديشه اي ندارند و دچار اما و اگر هستند همين الان از سر راه مردم و انقلاب اسلامي كنار بروند

4 - داوطلبان رئيس جمهوري لازم است ملاك رتبه بندي دانشگاه ها در شوراي عالي انقلاب فرهنگي را بر اساس ايجاد كارآفريني اعضاي هيات علمي آنان براي دانشجويان و جامعه و صنعت تغيير دهند چون انجام امور پژوهشي با مقاله محوري صرف، باعث پيشرفت سريع نخواهد شد. كما اين كه براي پيشرفت سريع بكارگيري روش هاي مهندسي معكوس نيز لازم است.

5- داوطلبان رئيس جمهوري بدانند براي تحقق برنامه هاي مصوب و منويات مقام معظم رهبري بايد از كارشناسان متخصص و متعبد چمران گونه ، رئيسي سرشت و خستگي ناپذير و ايثارگر همچون حاج قاسم و رهروان اين مكاتب استفاده نمايند و نيروهاي جناحي و ستادي خود را كنار بگذارند در غير اين صورت، اجراء نشدن برنامه ها و شكست آنان، حتمي خواهد بود

در پايان از دانشگاهيان عزيز دعوت مي نمايد تا همراه با ملت قدرشناس و بزرگ ايران در روز 8 تيرماه در پاي صندوق هاي اخذ راي حضور يابند و با ريختن آراء خود به صندوق ها، ارواح طيبه شهداء را خوشنود و راضي و دشمنان ايران اسلامی را مايوس نمايند تا زمینه جهش و پیشرفت برای کشور فراهم شود..

 ايام عزت مسلمين مستدام

                                                                                                                                                     كانون بسيج اساتيد دانشگاه شهيد اشرفي اصفهاني

                                                                                                                                                                                30 خرداد ماه 1403


به نام خدا

دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیربصورت

 محدود و   قراردادی و با حقوق ومزایای کامل قانون کار دعوت به همکاری می نماید.

Capture.JPG

شرايط عمومي

الف- تابعيت جمهوري اسلامي ايران و عدم تغيير يا کسب تابعيت مضاعف در طول دوران خدمت.

ب- التزام عملي به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و اعتقاد به ولايت فقيه.

ج- اعتقاد و التزام عملي به دين مبين اسلام.

د- عدم سابقه عضويت يا وابستگي به گروههاي سياسي معارض با نظام اسلامي ايران.

ه- عدم اعتياد و اشتهار به خريد و فروش مواد مخدر، مشروبات الکلي و نظاير آن.

و- نداشتن سوء پيشينه کيفري موثر.

ز- برخورداري از سلامت و توانايي جسماني و رواني متناسب با خدمت مورد نظر.

ح- دارا بودن حداقل 22 سال سن و حداکثر 28 سال،  سوابق کار به سن  اضافه می گردد.

ط- داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت.

ی- داشتن حسن برخورد و سعه صدر (با توجه به شرایط دانشجویی سازمان).

ک- داشتن توانایی جسمی و قدرت بدنی برای ردیف شغلی 4.

شرايط اختصاصي

آشنایی  با مهارت های هفتگانه (ICDL) و (نرم افزارهای مرتبط به عنوان شغلی).

حداقل معدل تحصیلی  لیسانس 16. دارا بودن روابط عمومی بالا.

موفقيت در آزمون كتبي عمومی ، اختصاصی و مصاحبه (حسب نياز) و طي مراحل گزينش.

کسانی که دارای سابقه کار مرتبط باشند از اولویت برخوردارند.

مدارك مورد نياز

الف ) تكميل فرم تقاضاي همكاري (يک قطعه عکس روي آن الصاق گردد).

متقاضیان واجد شرایط عمومی و اختصاصی فوق  می توانند فرم  تقاضای همکاری را از اینجا  دانلود نمایند و پس از تکمیل از طريق پست الكترونيكي این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید   حداكثر تا پايان  تاریخ1403/03/26 ارسال نمائید.


باسمه تعالی

دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی در تابستان 1403 نسبت به برگزاری ترم تابستان بصورت حضوری اقدام می نماید.

 

14030321.JPG

 

 

دروس ارائه شده:

دروس عمومی و معارف اسلامی:

تاریخ تحلیلی صدر اسلام، اندیشه اسلامی1، اخلاق اسلامی، تفسیر موضوعی قرآن، انقلاب اسلامی

دروس تخصصی گروه حسابداری:

پول و ارز و بانکداری (3واحد) و تحقیق در عملیات (3 واحد)

دروس تخصصی گروه صنایع:

 اساتيك و مقاوت مصالح با كد 2161027

دروس  پیش نیاز و پایه :

فیزیک1، فیزیک 2، ریاضیات عمومی1، ریاضیات عمومی2،معادلات دیفرانسیل

تبصره1 :کلاس ها در صورت رسیدن به حدنصاب تشکیل می­گردد.

تبصره2: حداکثر واحد قابل اخذ در دوره تابستان ٦ واحد درسی است.

تبصره٣: حذف و اضافه در دوره تابستان امکان پذیر نیست. 

 تبصره 4:اخذ دروس با تداخل زمانی برنامه درسی و یا امتحانی به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود.

تبصره 5: امتحانات پایان ترم به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مدارک مورد نیاز دانشجویان میهمان:

  • معرفی­نامه از دانشگاه مبدا
  • اصل و کپی شناسنامه+کارت ملی+کارت دانشجویی
  • عکس جدید 4*3
  • تکمیل فرم پیوست

اطلاعیه شماره ۱ دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی در مورد نحوه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی رشته میکروبیولوژی (Ph.D) سال ۱403

ضمن عرض تبریک به داوطلبانی که مجاز به شرکت در مرحله دوم (ارزیابی تخصصی) آزمون دکتری سال ۱403 دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی می باشند؛ بدین وسیله به اطلاع می­رساند مصاحبه علمی و بررسی سوابق آموزشی-پژوهشی روز یکشنبه 1403/04/03 از ساعت 8 صبح در ساختمان شماره 2، طبقه سوم واقع در دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی برگزار می­گردد.

داوطلبان حائز شرایط لازم است در اسرع وقت نسبت به ارسال مدارک زیر به صورت اسکن شده (به صورت یکجا در قالب یک فایل زیپ شده) به آدرس ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید حداکثر تا پایان وقت اداری شنبه مورخ 1403/03/26 اقدام نمایند. بدیهی است با توجه به اینکه برگزاری مصاحبه نیازمند فراهم کردن زیر ساخت های لازم می باشد، به درخواست هایی که بعد از این تاریخ ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد. داوطلبان گرامي لازم است در تاريخ اعلام شده با در دست داشتن اصل مدارك زير به دانشگاه مراجعه نمايند:

  - کپی و اصل مدارك شناسايي شامل شناسنامه و تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی

 -  کپی و اصل مدرك فراغت از تحصيل و ريزنمرات مقطع كارشناسي

تبصره- آن­دسته از معرفي شدگاني كه فارغ التحصيل دوره كارشناسي ناپيوسته مي­باشند علاوه بر مدرك كارشناسي ناپيوسته مي­بايست مدرك كارداني را نيز ارائه نمايند.

- کپی و اصل مدرک فراغت از تحصيل و ريزنمرات مقطع كارشناسي­ارشد

 تبصره- گواهي تأييد شده توسط دانشگاه يا مؤسسه آموزش عالي محل اخذ مدرك مطابق فرم مندرج در دفترچه راهنماي شركت در آزمون مذكور برای داوطلبانی كه دانشجوي سال آخر دوره كارشناسي ارشد بوده و حداكثر تا تاريخ 1403/6/31 فارغ التحصيل مي شوند.

- تكميل فرم شماره 1

- کپی و اصل كليه سوابق پژوهشي شامل پايان نامه، اصل مقالات چاپ شده يا ارائه شده در كنفرانس ها مرتبط با رشته امتحاني، طرح هاي پژوهشي، تاليفات، ترجمه ها، مدارك شركت در جشنواره ها، المپيادهاي دانشجويي، رتبه هاي علمي، ثبت اختراعات و هر مدرك مرتبط با اين موضوع

- تصویری از كارنامه قبولي آزمون دکتری سال 1403 داوطلب

- تصویر مدرك احراز توانایی به کارگیری زبان خارجه در صورت دارا بودن

- حكم كارگزيني براي داوطلبان متقاضي استفاده از سهميه مربيان (مخصوص مربيان رسمي آزمايشي يا رسمي قطعي)

- اسکن اصل فيش واريزي به مبلغ 4/000/000ريال معادل چهارصد هزار تومان بابت وجه مرحله مصاحبه به حساب شماره  0104055036003  بانک ملی شعبه سپاهان شهر کد شعبه 3077   

نکات مهم:

  • مصاحبه در دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی الزاماً بصورت حضوري می­باشد.
  • رشته امتحانی داوطلب باید با رشته فارغ التحصیلی مطابقت داشته باشد، (طبق دفترچه شماره 1 راهنمای آزمون ورودی دکتری سال 1403 سازمان سنجش آموزش کشور) در غیر این صورت داوطلب مجاز به شرکت در مصاحبه نمی باشد.
  • کلیه مدارک ارسالی به صورت یکجا در قالب یک فایل زیپ شده باشد.
  • چنانچه متقاضيان سوالی داشته باشند، می توانند با شماره 36510553-031 واحد تحصیلات تکمیلی تماس بگیرند.

اطلاعیه شماره ۱ دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی در مورد نحوه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی رشته علوم اقتصادی گرایش اقتصاد مالی (Ph.D) سال ۱403

ضمن عرض تبریک به داوطلبانی که مجاز به شرکت در مرحله دوم (ارزیابی تخصصی) آزمون دکتری سال ۱403 دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی می باشند؛ بدین وسیله به اطلاع می­رساند مصاحبه علمی و بررسی سوابق آموزشی-پژوهشی روز دوشنبه 1403/04/04 از ساعت 8 صبح در ساختمان شماره 2، طبقه سوم واقع در دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی برگزار می­ گردد.

داوطلبان حائز شرایط لازم است در اسرع وقت نسبت به ارسال مدارک زیر به صورت اسکن شده به آدرس ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید حداکثر تا پایان وقت اداری شنبه مورخ 1403/03/29 اقدام نمایند.  بدیهی است با توجه به اینکه برگزاری مصاحبه نیازمند فراهم کردن زیر ساخت های لازم می باشد، به درخواست هایی که بعد از این تاریخ ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد. داوطلبان گرامي لازم است در تاريخ اعلام شده با در دست داشتن اصل مدارك زير به دانشگاه مراجعه نمايند:

  - کپی و اصل مدارك شناسايي شامل شناسنامه و تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی

 -  کپی و اصل مدرك فراغت از تحصيل و ريزنمرات مقطع كارشناسي

تبصره- آن­دسته از معرفي شدگاني كه فارغ التحصيل دوره كارشناسي ناپيوسته مي­باشند علاوه بر مدرك كارشناسي ناپيوسته مي­بايست مدرك كارداني را نيز ارائه نمايند.

- کپی و اصل مدرک فراغت از تحصيل و ريزنمرات مقطع كارشناسي­ارشد

 تبصره- گواهي تأييد شده توسط دانشگاه يا مؤسسه آموزش عالي محل اخذ مدرك مطابق فرم مندرج در دفترچه راهنماي شركت در آزمون مذكور برای داوطلبانی كه دانشجوي سال آخر دوره كارشناسي ارشد بوده و حداكثر تا تاريخ 1403/6/31 فارغ التحصيل مي شوند.

- تكميل فرم شماره 1

- کپی و اصل كليه سوابق پژوهشي شامل پايان نامه، اصل مقالات چاپ شده يا ارائه شده در كنفرانس ها مرتبط با رشته امتحاني، طرح هاي پژوهشي، تاليفات، ترجمه ها، مدارك شركت در جشنواره ها، المپيادهاي دانشجويي، رتبه هاي علمي، ثبت اختراعات و هر مدرك مرتبط با اين موضوع

- تصویری از كارنامه قبولي آزمون دکتری سال 1403 داوطلب

- تصویر مدرك احراز توانایی به کارگیری زبان خارجه در صورت دارا بودن

- حكم كارگزيني براي داوطلبان متقاضي استفاده از سهميه مربيان (مخصوص مربيان رسمي آزمايشي يا رسمي قطعي)

- اسکن اصل فيش واريزي به مبلغ 4/000/000 ريال معادل چهارصد هزار تومان بابت وجه مرحله مصاحبه به حساب شماره  0104055036003  بانک ملی شعبه سپاهان شهر کد شعبه 3077   

نکات مهم:

  • مصاحبه در دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی الزاماً بصورت حضوري می­باشد.
  • رشته امتحانی داوطلب باید با رشته فارغ التحصیلی مطابقت داشته باشد، (طبق دفترچه شماره 1 راهنمای آزمون ورودی دکتری سال 1403 سازمان سنجش آموزش کشور) در غیر این صورت داوطلب مجاز به شرکت در مصاحبه نمی باشد.
  • کلیه مدارک ارسالی به صورت یکجا در قالب یک فایل زیپ شده باشد.
  • چنانچه متقاضيان سوالی داشته باشند، می توانند با شماره36510553 -031 واحد تحصیلات تکمیلی تماس بگیرند.

باسمه تعالی

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی به مناسبت شهادت جانسوز رییس جمهور مکتبی و یارانش

«منَ ٱلۡمُؤۡمِنِينَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن يَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِيلٗا » احزاب ۲۳

رئیسی عزیز خستگی نمی شناخت.

مقام معظم رهبری

ایرانیان غیور، آزادی خواهان جهان

رحلت جانسوز و شهادت گونه سید محرومان و مستضعفان، بزرگترین حامی رسمی مردم مظلوم غزه فلسطین، خادم الرضا علیه السلام ، رییس جمهور شهید دکتر رییسی و یارانش بر شما تبریک و تسلیت باد.

آری چندی است ملت بزرگ ایران با آزمایش های پیاپی و داغ عزیزانش آبدیده تر می شود

در همین راستا، ملت سرافراز ایران، عزیزی را از دست داد که حامی محرومان و مستضعفان ایران و جهان بود فردی که در تراز انقلاب اسلامی، الگوی کار جهادی و خدمت خالصانه بود. او خاضعانه خود را سرباز ولایت می دانست و هیچگاه قدرت نتوانست او را بفریبد. همواره متخلق به اخلاق حسنه و دور از هیاهوها و حواشی مسموم رسانه ای بود.

در عرصه بین الملل خار چشم استکبار جهانی و قوت قلب مستضعفین بود.

در دوران کوتاه اما پر برکت ریاست جمهوری او با تمرکز بر روی کارهای زیر بنایی و اصلاح زیرساخت های کشور( که بالغ بر چند دهه متوقف شده بود) نشان داد که اگر اراده ای برای حل مشکلات باشد می توان کار کرد. در هفت ماه نسل کشی مردم مظلوم غزه و در طول کمتر از ۳ سال صدارت، به همراه تیم جهادی وزارت خارجه با یاری شهید حسین امیرعبداللهیان دیپلمات مجاهد، همواره حامی مردم مظلوم غزه در عرصه بین المللی بود و از هر فرصت و تریبون جهانی از مجمع عمومی سازمان ملل، گرفته تا اجلاس ها و نشست های منطقه ای برای این ابراز حمایت و ظلم ستیزی استفاده کرد.

امروز استکبار جهانی از وقوع این رویداد تلخ در آذربایجان شرقی ایران، به وجد آمده و به زعم باطل و شیطانی خویش ، شادمان است.

اما دانشگاهیان ایران تاکید می نمایند . آمریکا و اذنابش، خصوصا رژیم خبیث صهیونیستی بدانند یاران و همسنگران شهید رییسی همچون گذشته، نستوه و استوار، قطار انقلاب اسلامی را با سرعت و قدرت بیشتری تحت زعامت حکیم فرزانه انقلاب،امام خامنه ای مد ظله العالی به سمت قله های پیشرفت جلو خواهند برد و انتقام خون به ناحق ریخته سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را خواهند گرفت و این بدان معنی است که نابودی صهیونیسم جهانی و فروپاشی امپریالیسم آمریکا سریع تر اتفاق خواهد افتاد انشاءالله.

                                                                                                                                       ایام عزت مسلمین مستدام

                                                                                                                     کانون بسیج اساتید دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی.

                                                                                                                                             31 اردیبهشت 1403


باسمه تعالی

ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت ریاست محترم جمهوری و هیات همراه  به اطلاع می رساند کلیه فعالیت های آموزشی و اداری دانشگاه در روز چهارشنبه مورخ 1403/03/02 تعطیل می باشد.

روابط عمومی دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی

 

d362420b-09a9-4fa4-bb13-aa9f2e23b272-1.jpg


إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

شهادت سیدابراهیم رئیسی , رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران و دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه و همراهان را به پیشگاه حضرت ولیعصر عج , رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران تسلیت عرض می نماید.

هیات امناء و هیات موسس و روابط عمومی دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی

753668_989.jpg


باسمه تعالی

دانشگاه شهيد اشرفي اصفهاني در اجراي سياست هاي حمايت و هدايت استعداد هاي درخشان و به منظور تسهيل ادامه تحصيل برگزيدگان علمي،  از میان دانشجویان و دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد واجد شرايط از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي كشور برای سال تحصيلي 1404-1403،  بدون آزمون در دوره دکتری در رشته علوم اقتصادی (گرایش اقتصاد مالی) و میکروبیولوژی، اقدام به پذیرش دانشجو می­نماید.

 

 

فرم تقاضاي داوطلبان پذيرش بدون آزمون دوره دكتري سال 1404-1403