heder2.jpg

صفحه اختصاصی دانشجویان ورودی جدید

ضمن عرض سلام و خوش آمد گویی به دانشجویان عزیز، انتخاب  دانشگاه شهیداشرفی اصفهانی به عنوان محل رشد و تعالی و ادامه تحصیلات عالی نشان از دقت نظر و حسن توجه شما است. هم اکنون ما مفتخر به حضور شما آینده سازان ایران اسلامی در بزرگترین مجموعه آموزش عالی در استان اصفهان و کشور هستیم. همکاران ما در تمام بخش های آموزشی،پژوهش و فناوری، فرهنگی و اداری و مالی در تلاش هستند که امور مربوط به دانشجویان جدید الورود به سرعت هرچه تمام تر و با دقت کامل انجام گیرد. در بخش های زیر آنچه که مورد نیاز شما دانشجویان ورودی جدید می باشد، گردآوری شده است. لطفا دستورالعمل های ثبت نام را به دقت مطالعه و فرم های مورد نیاز را کامل نمایید.

آنچه دانشجویان ورودی جدید نیاز دارند

 

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در رابطه با تمديد مهلت ثبت نام و سري چهارم رشته هاي تحصيلي جديد در مرحله تمديد پذيرش صرفاً با سوابق تحصيلي در رشته‌هاي تحصيلي دوره‌هاي روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پيام نور، غيرانتفاعي، مجازي و پرديس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي در آزمون سراسري سال 1398

 

پيرو اطلاعيه‌ مورخ 98/08/27 ، بدين‌وسيله به اطلاع علاقمندان به تحصيل در رشته‌هاي تحصيلي پذيرش صرفاً با سوابق تحصيلي در دوره‌هاي روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پيام نور، غيرانتفاعي، مجازي و پرديس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي در آزمون سراسري سال 1398 (اعم از داوطلباني كه در پذيرش رشته‌هاي صرفاً با سوابق تحصيلي آزمون سراسري سال 1398 ثبت‌نام نموده و يا ننموده‌اند) مي‌رساند كه به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از داوطلباني كه تا اين تاريخ (98/10/30) براي ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه حداكثر تا روز سه‌شنبه مورخ 98/11/15 نيز بتوانند با مراجعه به دانشگاهها و موسسات آموزش عالي محل پذيرش رشته مورد تقاضا نسبت به ثبت‌نام در اين پذيرش اقدام نمايند.

لذا داوطلبان به منظور اطلاع از رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه‌ها و مؤسسات پذيرنده دانشجو در اين مرحله مي‌توانند جداول حاوي اطلاعات رشته‌ محل مندرج در ذيل اين اطلاعيه و اطلاعيه‌هاي مورخ 98/08/27، 98/09/19 و 98/10/22 را مشاهده نموده و ضمن مشخص نمودن رشته و مؤسسه آموزش عالي مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارك مورد نياز (مدارك مندرج در اطلاعيه مورخ 98/08/27) تا تاريخ فوق و با مراجعه به دانشگاهها و موسسات آموزش عالي محل پذيرش نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند.


 

لیست رشته های صرفا براساس سوابق تحصیلی دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی


reshte1222












لیست رشته های صرفا براساس سوابق تحصیلی













پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشدناپیوسته ورودی مهر ماه ۱۳۹۸ در دانشگاه شهیداشرفی اصفهانی:

قابل توجه دانشجویان محترم جدیدالورود


تسهیلات اعطائی دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی

 

1.پرداخت تمامی شهریه از طریق تسهیلات بانکی با کارمزد 2 % در ابتدای تحصیل
2.تخفیف شهریه ثابت بر اساس مصوبات
3.تقسیط شهریه
4.استفاده از تسهیلات وام صندوق رفاه

 

  • اطلاعیه در خصوص اعطای وام بابت شهریه:

بند1: به اطلاع می­رساند در خصوص مساعدت بابت شهریه دانشجویی کل مبلغ شهریه دوران تحصیل به صورت وام قرض الحسنه با کارمزد 2 % در اختیار دانشجویان قرار می­گیرد.

بند2: همچنین تمامی دانشجویان می­توانند برای شهریه هر ترم خود از وام صندوق رفاه دانشجویی که تسویه آن بعد از فارغ التحصیلی می­باشد استفاده نمایند.

  • اطلاعیه در خصوص تخفیف شهریه:

با توجه به مصوبات هیات رئیسه در هر نیمسال، دانشجویان ممتاز(رتبه اول تا سوم)، چند دانشجو از یک خانواده، دانشجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و همچنین ایثارگران و جانبازان نیز می­توانند از تخفیف شهریه ثابت بهره ­مند شوند.


امور مالی دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی

 




 

خوابگاه برای دانشجویان دختر می باشد.

نظر به اینکه خوابگاه دانشجویی به عنوان سر پناه ومحیط امن برای زندگی گروهی موقت دانشجویان باترکیب متنوعی از عوامل اجتماعی، انسانی،روحی وروانی ، زیست
محیطی و... مجموعه ای زنده وفعال می‌باشد قدریقین اداره وتدبیردر چنین مجموعه ای متنوع وپیچیده نیازمند بصیرت، دور اندیشی ،خویشتن داری ،ادب ورزی وتوجه به شئونات قشر دانشجو به همراه بهره گیری از روشهای صحیح مدیریت می باشد. لذا برهمین اساس اهداف ذیل سرلوحه کار قرار گرفته ودر اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی بکار گرفته شده است ..........

       اهداف :
  1. بهره گیری از مشارکت فعال دانشجویان در جهت حفظ ونگهداری خوابگاهها وارتقاء سطح اخلاقی ورفتاری دانشجویان در خوابگاه
  2. شناخت وپاسخگویی سریع به نیازهای متنوع وکمترشناخته شده دانشجویان درحدود امکانات ومقدورات دانشگاه براساس نظرسنجی‌های انجام شده در خوابگاه
  3. اتخاذ تدابیر مناسب برای رفع تنش ها وایجاد محیطی امن ورابطه عاطفی با دانشجویان و کوشش در جهت رعایت حریم فردی اجتماعی دانشجو
وظایف :مسئولیت حفظ اموال دانشگاه، اماکن تاسیسات واجرای مقررات عمومی خوابگاهها، نظارت بر رعایت نظافت وبهداشت  عمومی ، مسائل انضباطی دانشجویان متناسب با آیین نامه ها وبخشنامه های مربوطه بر عهده این اداره می باشد.
امنیت خوابگاه  : باتوجه به حساسیت خوابگاه خواهران ، به صورت شبانه روزی است ومتصدی خوابگاه بصورت تمام وقت در اختیار دانشجویان خوابگاهی می باشد وامنیت خاصی را برای ساکنین خوابگاه فراهم می آورد. 
خوابگاه دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی دارای یک خوابگاه به نام  هاجر است که خوابگاه هاجر دارای 3طبقه و12 واحد ، لابی  و محل حضور سرپرست می باشد.
موقعیت مکانی خوابگاه :
خوابگاه در سپاهانشهر بوده و فاصله خوابگاه با دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی حدود 2 کیلومتر می باشد.لذا به جهت  تسهیل در امر ایاب وذهاب یک دستگاه مینی بوس در نوبت صبح برای ساکنین خوابگاه در نظر گرفته شده است.
امکانات وتسهیلات خوابگاه:در خوابگاه هاجر هر واحد دو اتاق 4و6 نفره ،که هرکدام مجهز به تخت وکمد وفرش وتلویزیون  می باشد. خوابگاه هاجر دارای سالن مطالعه،نمازخانه ، اتاق کارگاه برای دانشجویان معماری ، واتاق مجهز به استفاده از اینتر نت ولابی مبله می باشد. به طور کلی هر سوئیت خوابگاه با توجه به ظرفیت آن دارای موکت وسرویس آشپزخانه  وتلویزیون مستقل می باشد وکلیه اتاقها مفروش به فرش ومجهز به کمد برای هر نفر می باشد . خوابگاه مجهز به استفاده از وسایل ایمنی از قبیل جعبه کمکهای اولیه وسیستم اطفاء حریق ...می باشد.امور فرهنگی وتفریحی خوابگاه :خوابگاه دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی جهت ایجاد روحیه ای شاد  وبا انگیزه برای دانشجویان خوابگاهی برنامه‌های فرهنگی نیز در نظر گرفته است:

1- برگزاری نماز جماعت در خوابگاه
2- برگزاری جشن‌ها ومراسم به مناسبت های مختلف در خوابگاه
3-شرکت دادن دانشجویان در مراسم ها ومناسبت‌های مذهبی سطح شهر
4- برگزاری جلسات روخوانی ، روان خوانی و جزءخوانی و مسابقات قرآنی
5- مشارکت دانشجویان در اردوهای فرهنگی وتفریحی  از قبیل باغ بانوان واماکن تاریخی و........
6- فراهم کردن روزنامه بصورت هفتگی در خوابگاه 
7- ایجاد یک مقاله ونشریه از مسائل  روزانه خوابگاه توسط دانشجویان خوابگاه

نحوه ثبت نام در خوابگاه

1- تکمیل فرم تعهد نامه خوابگاه
2- دوقطعه عکس 3*4
3- کپی از اصل شناسنامه یا کارت ملی
4- اصل فیش واریزی خوابگاه


تلفن تماس: 03136505603


آدرس: اصفهان، سپاهان شهر، بلوارقائم جنوبی، دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی
تلفن: 03136502820
فکس:03136502825
ایمیل:info@ashrafi.ac.ir
تنها صفحه رسمی روابط عمومی دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی: pr_ashrafi_uni@